Bieži pusdienlaikā, kad mūsu prāts un ķermenis ir koncentrējies uz ikdienas pienākumiem jau vairākas stundas, sajūtamies noguruši. Tad mēdzam doties pusdienās it kā izvēdināt galvu, taču var gadīties, ka apēdot ko pamatīgāku, miegs nāk vēl vairāk un, būsim atklāti – neko vairs negribas darīt.

Kā efektīvi atjaunot savus organisma resursus un enerģijas līmeni, lai varētu produktīvi pavadīt arī pārējo dienas daļu? Es ticu divām lietām – nosnaušanās vai “power nap” uz 20 minūtēm vai kāda mērena, bet enerģiska fiziskā aktivitāte. Stundu garā pusdienlaika joga palīdzēs iegūt abas lietas gan ar viegli enerģisku kustību un apzinātu elpas ritmu, gan ar dažu minūšu ilgo reģenerējošo dziļo relaksāciju nodarbības beigās.

Joga palīdzēs atjaunoties gan fiziski, gan garīgi, lai pilnvērtīgāk un priecīgāk pavadītu atlikušo dienas daļu.

Nodarbība piemērota visiem sagatavotības līmeņiem, mēs neizvēlēsimies sarežģītas asanas jeb pozas. Tās katru reizi nebūs arvien jaunas, kas ļaus regulārajiem apmeklētājiem pamanīt progresu un labāk sajust savu ķermeni kā gudru, spēcīgu un dārgu instrumentu, kas jums palīdz, nevis apgrūtina.

 

Pusdienlaika

joga

SEKO MUMS

  • Facebook - White Circle

​© 2015-2019 Jogas Studija Vinyasa, SIA Kul Web